
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.




ZWROT TOWARU - REKLAMACJA
- Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient, ale także w trakcie późniejszego użytkowania znajdzie w nim wady fabryczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, Klient powinien odesłać go wraz z dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura vat) oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym przesyłką pocztową na adres sklepu:
PRODOG OLECHNO KAMIL
ul. Zagony 20
54-614 Wrocław
dane do wysyłki Inpost paczkomat - WRO16L biuro@prodog.pl +48 722 181 281
Kliknij aby pobrać formularz ZWROTU / WYMIANY TOWARU w formacie PDF
Oferowane produkty w naszym sklepie są nowe, pełnowartościowe i bez wad fabrycznych. Jeżeli towary są objęte gwarancją określającą czas użytkowania, to jej warunki określa dany producent. Przy reklamacji towaru, drogą e-mail prześlij nam takie informacje jak:
- data zakupu
- dobrej jakości zdjęcia przedstawiające powód reklamacji
- opisz usterkę
- Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę, dowód zakupu i dołączyć odręczny lub jako wydruk komputerowy protokół reklamacyjny (opis wady produktu). Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
- Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, np: naprawę towaru lub inne dostępne w sklepie towary do wyboru.
- Opisy towarów w naszym sklepie bazują na opisach zamieszonych w najpewniejszym i sprawdzonym źródle czyli opisy danego producenta. Tak samo jak przy odzieży dla ludzi pomimo wyczerpujących opisów i dobrych pomiarów może zdarzyć się że towar nie leży tak jak powinien. Nasz sklep daje możliwość wymiany na inny rozmiar, gdy posiadamy to w magazynie lub najbliższej dostawie. Należy pamiętać że nie dotyczy to sprzedaży towarów na warunkach szczególnych - promocji, wyprzedaży oraz w niektórych przypadkach towarów na indywidualne zamówienie Klienta. Ewentualną możliwość wymiany należy ustalić z nami przed zakupem !!! Klient jest zobowiązany dostarczyć i odebrać towar na swój własny koszt.