Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
- pomppa(0)
- google(0)
- ManMat dla KONI(66)
- DLA CZŁOWIEKA(130)
- PSIE AKTYWNOŚCI(541)
- PORY ROKU(384)
- DLA PSA(1782)
- GÓRY / NAMIOT / BIWAK z psem(93)
- TRENING / SZKOLENIE(93)
- PREZENT(107)
- SUPER PROMOCJE !!!(77)
- Nowości
- Promocje
192,50 zł
Cena regularna:
385,00 zł
156,50 zł
Cena regularna:
313,01 zł
41,25 zł
Cena regularna:
55,00 zł
33,54 zł
Cena regularna:
44,72 zł
101,25 zł
Cena regularna:
135,00 zł
82,32 zł
Cena regularna:
109,76 zł
239,99 zł
Cena regularna:
259,99 zł
195,11 zł
Cena regularna:
211,37 zł
12,99 zł
Cena regularna:
15,99 zł
12,03 zł
Cena regularna:
14,81 zł
47,96 zł
Cena regularna:
59,95 zł
38,99 zł
Cena regularna:
48,74 zł
109,99 zł
Cena regularna:
139,99 zł
89,42 zł
Cena regularna:
113,81 zł
28,88 zł
Cena regularna:
38,50 zł
23,48 zł
Cena regularna:
31,30 zł
44,93 zł
Cena regularna:
59,90 zł
36,53 zł
Cena regularna:
48,70 zł
138,71 zł
Cena regularna:
184,95 zł
112,77 zł
Cena regularna:
150,37 zł
239,99 zł
Cena regularna:
259,99 zł
195,11 zł
Cena regularna:
211,37 zł
12,99 zł
Cena regularna:
15,99 zł
12,03 zł
Cena regularna:
14,81 zł
ZWROT TOWARU - REKLAMACJA
- Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient, ale także w trakcie późniejszego użytkowania znajdzie w nim wady fabryczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, Klient powinien odesłać go wraz z dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura vat) oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym przesyłką pocztową na adres sklepu:
PRODOG OLECHNO KAMIL
ul. Zagony 20
54-614 Wrocław
dane do wysyłki Inpost paczkomat - WRO16L biuro@prodog.pl +48 722 181 281
Kliknij aby pobrać formularz ZWROTU / WYMIANY TOWARU w formacie PDF
Oferowane produkty w naszym sklepie są nowe, pełnowartościowe i bez wad fabrycznych. Jeżeli towary są objęte gwarancją określającą czas użytkowania, to jej warunki określa dany producent. Przy reklamacji towaru, drogą e-mail prześlij nam takie informacje jak:
- data zakupu
- dobrej jakości zdjęcia przedstawiające powód reklamacji
- opisz usterkę
- Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę, dowód zakupu i dołączyć odręczny lub jako wydruk komputerowy protokół reklamacyjny (opis wady produktu). Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
- Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, np: naprawę towaru lub inne dostępne w sklepie towary do wyboru.
- Opisy towarów w naszym sklepie bazują na opisach zamieszonych w najpewniejszym i sprawdzonym źródle czyli opisy danego producenta. Tak samo jak przy odzieży dla ludzi pomimo wyczerpujących opisów i dobrych pomiarów może zdarzyć się że towar nie leży tak jak powinien. Nasz sklep daje możliwość wymiany na inny rozmiar, gdy posiadamy to w magazynie lub najbliższej dostawie. Należy pamiętać że nie dotyczy to sprzedaży towarów na warunkach szczególnych - promocji, wyprzedaży oraz w niektórych przypadkach towarów na indywidualne zamówienie Klienta. Ewentualną możliwość wymiany należy ustalić z nami przed zakupem !!! Klient jest zobowiązany dostarczyć i odebrać towar na swój własny koszt.